Album release concert Marjolein Keijzer

Marjolein Keijzer is een jonge vrouw uit Delft – tegen de grens van Den Hoorn. Op 12 mei is de release van haar debuutalbum ‘Dichtbij’. Ter gelegenheid hiervan brengt zij die dag een groot aantal liederen van dit album ten gehore in de Woudtse kerk. De toegang is gratis! De deur gaat open om 19.30 uur en het concert begint om 20.00 uur.

Marjolein is aanbiddingsleider en singer-songwriter die al van jongs af aan een sterke passie heeft voor God en muziek. Tijdens het releaseconcert kunt u kennis maken met nieuwe, krachtige en authentieke Nederlandse aanbiddingsliederen die Marjolein over de jaren heeft geschreven. Liederen om naar te luisteren of om samen te zingen. Centraal staan thema’s over het leven met Jezus en over een God die persoonlijk betrokken is bij ons. Liederen over God’s liefde en acceptatie, Zijn karakter en wat dit met ons doet. De liederen en daarmee het album geven uiting aan een leven met God Dichtbij.

Klik voor uitvergroting van de flyer

12 mei 2018