info@woudtsekerk.nl
Protestantse Gemeente 't Woudt - Den Hoorn

Bazaar

Op donderdag 11 en vrijdag 12 oktober wordt in De Rijstuin de bazaar gehouden. We maken er twee gezellige dagen van waarop je de boeken- en rommelmarkt kunt bezoeken, terecht kunt voor bloemen, fruit en groenten, kunt meedoen aan spelletjes, mooie prijzen kunt winnen op het rad of gewoon genieten van een kopje koffie of thee.
Op donderdagavond is er een gratis verloting onder de aanwezigen. Voor echte hoofdprijzen doet u mee aan de grote verloting, waarvan de loten à € 1,25 verkrijgbaar zijn op beide avonden en in de voorverkoop (onder andere via bazaar@woudtsekerk.nl).
Vrijdagmiddag is kindermiddag, met leuke – en ook een paar nieuwe – spelletjes. Vrijdagavond draait het rad van avontuur met mooie prijzen.

De opbrengst van de bazaar komt dit jaar ten goede aan het onderhoud van de torenspits. Het lood wordt vervangen en waar nodig vindt onderhoud aan de constructie en herstel van de leien plaats.

Spullen voor de rommelmarkt kunnen op maandag 8 oktober vanaf 19.00 uur worden ingeleverd bij De Rijstuin.

Openingstijden bazaar
donderdag 11 oktober: 19.30 – 23.00 uur