Ds. Barbara Lamain, gedachtenisdienst

Op de laatste zondag van het kerkelijk jaar herdenken wij in de morgendienst de overleden gemeenteleden of personen die met onze gemeente verbonden waren.

Als leiding van de kindernevendienst gaan we er vanuit dat de kinderen op tijd terug zijn in de dienst om hierbij te zijn. Wanneer u het niet passend vindt dat uw kinderen hierbij aanwezig zijn, dan kunt u een mail sturen naar kindernevendienst@woudtsekerk.nl. We zullen dan in overleg geschikte opvang organiseren.

Collecte: Stichting Hulp Oost-Europa

Stichting Hulp Oost-Europa is een diaconale organisatie die samenwerkt met plaatselijke kerkelijke gemeenten of christelijke organisaties in Oost-Europa om hen te helpen met gemeenteopbouw en missionaire, evangelische, diaconale en onderwijskundige toerusting. De projecten komen tot stand na hulpvragen uit Oost-Europa.

25 november 2018