Ds. W.H. van Boeijen uit Ter Aar

Collecte Open Doors

Open Doors steunt christenen die om hun geloof worden vervolgd of verdrukt. Open Doors brengt bijbels en christelijke lectuur naar landen die daarvoor gesloten zijn. Daarnaast geeft Open Doors training en verleent de organisatie praktische hulp, zoals traumazorg en noodhulp. Het werk van Open Doors voor vervolgde christenen is mogelijk door Gods genade en zegen en de ondersteuning van duizenden christenen wereldwijd. Jaarlijks worden 5 miljoen Bijbels en boeken verspreid. Verder verzorgt Open Doors onderwijs en training voor ruim 100.000 kerkleiders en kerkenwerkers en ontvangen ruim 200.000 vervolgde christenen praktische ondersteuning. Voor dit werk is geld nodig en we hopen dat u het werk ondersteunt met uw gebed en uw gift.

27 mei 2018