Mw. ds. B.H. van de Weg uit Nijverdal

Kerkdienst waarin onze vorige predikant Bertine van de Weg voorgaat. Met medewerking van het Woudtse Kerkkoor onder leiding van Gert Jan Hol.

Collecte De Zonnebloem

De Zonnebloem is er voor volwassen mensen met een lichamelijke beperking. Zij kunnen door een lichamelijke beperking vaak niet (meer) doen wat voor zoveel andere mensen vanzelfsprekend is. Even naar het winkelcentrum, uitwaaien op het strand, samen naar het tuincentrum of thuis een goed gesprek hebben onder het genot van een kopje koffie. Vrijwilligers van de Zonnebloem bieden uitkomst. Zij komen langs voor een kop koffie of gaan samen met ze op pad. Met deze collecte steunt u de activiteiten van de Zonnebloem. Hiermee maakt u het huisbezoek, de dagjes uit en vakanties mogelijk.

Collecte JOP jeugdwerk

Op zondag 8 september is de collecte bestemd voor het jeugdwerk van de Protestantse Kerk. Op meer dan 150 plaatsen in Nederland wordt regelmatig Kliederkerk georganiseerd. Kliederkerk is een creatieve, missionaire vorm van kerk-zijn voor mensen van alle leeftijden, maar speciaal gericht op gezinnen. Jong en oud gaan samen op verrassende manieren aan de slag met een bijbelverhaal. In Kliederkerk kun je echt jezelf zijn: samen zingen, creatief bezig zijn, bidden en eten met elkaar. JOP, Jong Protestant, ondersteunt lokale Kliederkerken onder meer met heldere handleidingen, netwerkbijeenkomsten en programmamateriaal.

Steun het werk van JOP. Geef in de collecte of maak uw bijdrage over op NL52 ABNA 041 41 41 415 t.n.v. Jeugdwerk Protestantse Kerk o.v.v. collecte JOP september. Helpt u mee om deze collecte tot een succes te maken? Hartelijk dank!

Uitgangscollecte: 50-jarig bestaan Woudtse Kerkkoor

8 september 2019