VerrassingsGemeenteBuffet

Graag nodigen we alle gemeenteleden en mensen die betrokken zijn bij onze gemeente van harte uit voor het VerrassingsGemeenteBuffet. Deze mooie traditie willen we graag vasthouden. Een belangrijk moment om elkaar op informele wijze beter te leren kennen, met elkaar in gesprek te gaan en gewoon lekker te genieten van al het lekkers dat u wordt aangeboden. Een aantal gemeenteleden én leden van de kerkenraad zijn de koks van deze avond en hebben toegezegd om heerlijke gerechten te maken. We kunnen nog wel wat koks gebruiken. Vindt u het leuk om ook iets te maken voor het buffet, wilt u het dan doorgeven aan Karin Happée?

Tot 27 september a.s. kunt u zich aanmelden als gast voor het gemeentebuffet bij één van de kerkenraadsleden of via info@woudtsekerk.nl. Graag horen we van u met hoeveel personen u komt. Graag tot ziens op woensdag 2 oktober in De Rijstuin!!

Namens de kerkenraad, Marjoleine Bos en Karin Happée

2 oktober 2019