Zomeravondconcert

Collegium Musicum Den Haag

Op zaterdag 14 juli om 20.00 uur geeft Collegium Musicum Den Haag een zomeravondconcert in de Woudtse kerk. Collegium Musicum Den Haag geldt als één van de meest prominente barokensembles van de ‘nieuwe generatie’ in Nederland. Dit internationaal prijswinnende ensemble staat bekend om zijn vitaliteit en dynamiek, maar ook om zijn professionaliteit en ervaring met de historisch geïnformeerde uitvoering van Oude Muziek. Het ensemble is winnaar van de Tweede Prijs op het Internationaal Van Wassenaer Concours / Festival Oude Muziek Utrecht 2016.

Collegium Musicum Den Haag bestaat uit:
Inês d’Avena – blokfluit
Isabel Favilla – blokfluit en dulciaan
Sara DeCorso – viool
John Ma – viool en altviool
Agnieszka Papierska – altviool
Rebecca Rosen – basse de violon
Claudio Ribeiro – klavecimbel en artistiek leider

Het programma ‘Fortuna guida’, Noord Europese muziek in de 17e eeuw vermeldt werken van o.a. Biber, Schuyt, Rosenmüller, Buxtehude, Mayr en Schmelzer.

Reserveren is mogelijk via www.concertentwoudt.nl of via info@concertentwoudt.nl. Gereserveerde kaarten kunnen vanaf 19.00 uur op de avond van het concert opgehaald en betaald worden in de hal van de kerk. De toegangsprijs is € 18,50 inclusief een drankje voor of na het concert in het nabijgelegen koffiehuis ‘De Hooiberg’.

PROGRAMMA EN RESERVEREN

14 juli 2018