Zomeravondconcert

Het laatste zomeravondconcert van dit seizoen in de kerk van ’t Woudt. Uitvoerenden zijn gerenommeerde muzikanten uit de ‘oude muziekscene’: sopraan Orlanda Velez Isidro, celliste Lucia Swarts, klavecinist Siebe Henstra en verteller Huib Ramaer. Zij nemen de toehoorders bij de hand en geven hen een inkijkje in de muziek die zoal in huize BACH klonk. Op het programma staat de integrale uitvoering van het beroemde ‘Notenbüchlein für Anna Magdalena Bach’. Deze verzamelband is samengesteld voor Anna Magdalena Bach, de tweede echtgenote van Johann Sebastian Bach. Het vermeldt vocale en instrumentale werken van verschillende componisten. Het bevat o.a. de schitterende aria’s Schlummert ein, Bist du bei mir en Willst du dein Herz mir schenken.

Reserveren is mogelijk via www.concertentwoudt.nl of via info@concertentwoudt.nl. Gereserveerde kaarten kunnen vanaf 19.00 uur op de avond van het concert opgehaald en betaald worden in de hal van de kerk. De toegangsprijs is € 18,50 inclusief een drankje voor of na het concert in het nabijgelegen koffiehuis ‘De Hooiberg’.

PROGRAMMA EN RESERVEREN

1 september 2018