Albert Moerman 50 jaar organist

·

Albert Moerman is 50 jaar aan onze gemeente verbonden als organist! Een mijlpaal waarbij we zondagochtend uitgebreid stil hebben gestaan. We danken Albert voor 50 jaar prachtig orgelspel in vrijwel iedere ochtend- en avonddienst. En voor zijn toewijding om de lofzang aan God gaande te houden op deze plek.

“Als je in ’t Woudt hebt gespeeld, dan ben je iemand.” Zo is Albert ooit zelf in het AD geciteerd. Dan moet hij zelf wel een heel bijzonder iemand zijn. En dat is hij. Zo ongeëvenaard zelfs dat de Protestantse Kerk geen onderscheiding blijkt te kennen voor mensen die 50 jaar in dienst van de kerk zijn. Gelukkig werd dat mooi opgelost met een ander insigne en bijbehorende oorkonde. We zijn hem enorm dankbaar voor al die jaren en hopen nog lang van zijn orgelspel te mogen genieten.