Gezocht: vrijwilligers openstelling Woudtse kerk

·

In de zomer wordt ’t Woudt druk bezocht door wandelaars en fietsers. Al sinds lange tijd is de Woudtse kerk ’s zomers op zaterdagen open voor bezoekers. Daar wordt veel gebruik van gemaakt. Al die tijd zijn trouwe vrijwilligers op zaterdag aanwezig geweest. Zij geven bezoekers de gelegenheid om rond te kijken, vragen te stellen of zomaar even in de banken plaats te nemen en de rust te ervaren. De ervaring van één van de vrijwilligers: “Het kost weinig tijd en het is heel leuk om gasten te ontvangen en hen de schoonheid van ons kerkgebouw te laten zien en beleven.” Omdat een aantal vrijwilligers inmiddels een hoge leeftijd heeft bereikt, zijn we op zoek naar nieuwe vrijwilligers!

De zomeropenstellingen op zaterdag zijn tussen begin mei en half september van 13.00 uur tot 16.00 uur. Er is geen openstelling als er een trouwdienst is of als er ’s avonds een zomeravondconcert is. Bij iedere openstelling worden twee vrijwilligers ingeroosterd, dus je bent altijd samen.

Lijkt dit je leuk om te doen, stuur dan een mailtje naar info@woudtsekerk.nl.