VakantieBijbelWeek: “Zoek het uit!”

·

Over een paar weken is het zover: zomervakantie! Dat betekent ook dit jaar weer een vakantiebijbelweek, en wel op 17, 18 en 19 juli in De Rijstuin. Met op woensdag een wel heel verrassend optreden bij de scouting! Wie, wat en waarom blijft nog even geheim. Na een intensieve tijd van voorbereiden, verheugen we ons op de dagen zelf. Met ruim honderd kinderen vieren we feest! Het thema dit jaar is “Zoek het uit!”. Of kan je de hulp van God goed gebruiken…..?

Ieder kind in de basisschoolleeftijd is welkom. Zowel kerkelijke als niet kerkelijke kinderen.

Graag vragen wij uw gebed, betrokkenheid en financieel steuntje in de rug om deze dagen net als afgelopen jaren tot een groot succes te maken. Werkelijk iedereen kan iets betekenen voor de VBW. Lees maar…:

• Bidden kan altijd.
  • Financieel bijdragen kan in één van de collectes op zondag 1, 8 en 15 juli. Maar per bank kan ook! Op bankrekeningnummer NL66RABO0358202116 t.n.v. Protestantse Gemeente ’t Woudt – Den Hoorn, o.v.v. ‘VBW 2018’.
  • Zin om de handen uit de mouwen te steken tijdens de dagen? Alle hulp is welkom. Laat dit even weten aan Renate Collée of mail naar jeugdwerk@woudtsekerk.nl.
  • We zijn op zoek naar lapjes, couponnetjes en knopen om te gebruiken bij één van de verwerkingen. Heeft u nog wat liggen? Graag inleveren in De Rijstuin of even mailen naar jeugdwerk@woudtsekerk.nl dan halen we het op!
  • We dromen ervan voor alle kinderen een bemoedigend bewaardoosje of -bakje te bemachtigen waarin een pakketje past van 6x6x8cm. We hópen op uw bijdrage, bij voorkeur door u of jouzelf mooi gemaakt voor een kind. Met wens, afbeelding, gebed, zegen of andere ‘toerusting’ erop. Enne… we hebben er zo’n honderd (ja, 100!) nodig, dus meerdere bewaarbakjes maken mag hoor :-). Ook graag afleveren in De Rijstuin of laten ophalen.

Alvast hartelijk dank! En wees welkom op 17, 18 en 19 juli!!