Vrijwilligers gevraagd voor openstelling Woudtse kerk

·

In de zomer wordt ’t Woudt veel bezocht door wandelaars en fietsers. Al sinds jaren wordt de Woudtse kerk in de zomer op zaterdag opengesteld voor bezoekers. Hier wordt veelvuldig gebruik van gemaakt. Vele jaren zijn trouwe vrijwilligers op zaterdag aanwezig geweest om deze bezoekers de gelegenheid te geven rond te kijken, vragen te stellen of zomaar even in de banken te zitten om de rust in zich op te nemen.

Omdat een aantal vrijwilligers inmiddels een hoge leeftijd heeft bereikt, zijn we op zoek naar nieuwe vrijwilligers. De zomeropenstellingen zijn tussen begin mei en half september van 13.00 tot 16.00 uur. Er is geen openstelling als er dezelfde dag een trouwdienst of zomeravondconcert is. Er worden steeds twee vrijwilligers tegelijk ingeroosterd, dus niemand staat alleen. Volgens de huidige groep is het erg leuk om gasten te ontvangen en hen de schoonheid van het kerkgebouw te laten zien.

Interesse? Mail naar info@woudtsekerk.nl.