Bazaar

Het kan weer! Wees allen welkom op de Bazaar 2022 op donderdag 29 september en vrijdag 30 september in De Rijstuin. Het doel dit jaar is: “Samen aan het werk voor de verwarming van de kerk”. Wat is er te doen?

Op donderdagavond 29 september vindt vanaf 19.30 uur een ouderwets gezellige Bazaar Bingo avond plaats. Bingo is één van de meest favoriete spellen onder jong en oud! Er zijn mooie prijzen te winnen bij diverse bingorondes. De avond wordt gestart met een paar kinderrondes en daarna rondes voor oudere jeugd en volwassenen. Tussen de bingorondes door zal het traditionele Rad van Avontuur draaien en zijn er verschillende uitdagende spelletjes te doen. Ook is er zoals bij iedere Bazaar op donderdagavond rond 22.30 uur een gratis verloting. Kom allen!

Vrijdagmiddag 30 september staat vanaf 14.30 uur in het teken van een kindermiddag. Na aankoop van een stempelkaart zijn er heel veel leuke spelletjes te doen: o.a. sjoelen, muis slaan, grabbelen en natuurlijk is er ook veel lekkers te krijgen. Deze middag wordt ook het rad gedraaid, kunnen kinderen geschminkt worden en op deze middag wordt ook de uitslag van de kleurplaat voor de kinderen bekend gemaakt. Er zijn diverse intekenkaarten en men kan een rondvlucht voor 2 personen winnen. Vrijdagavond staan vanaf 19.00 uur de deuren open om er met z’n allen een gezellig feest van te maken. Na de laatste editie in 2018 hebben we er allemaal weer zin in. Het Rad van Avontuur zal deze avond diverse rondes draaien waarbij de kans groot is dat u met één of meerdere prijzen de deur uitgaat. Om 23.30 uur is de uitslag van De Grote Verloting. Wees erbij als de grote prijzen worden getrokken!

Loten Grote Verloting online te koop

Voorheen vond de verkoop van de Grote Verloting hoofdzakelijk plaats via deurverkoop. Ook de Woudtse Bazaar gaat met de tijd mee. Voor de aankomende Bazaar zijn loten voor de Grote Verloting online te koop via www.woudtsebazaar.nl. Kies eenvoudig via de webshop het aantal loten dat u wilt kopen, vul uw gegevens in, reken af en geef aan hoe u de loten wilt ontvangen. U kunt de loten per e-mail ontvangen of thuis laten bezorgen. Let op: u ontvangt de bestelde loten in de eerste helft van september! Vindt u online loten kopen erg lastig neem dan even contact op met één van de leden van bazaarcommissie (onder andere: Marian van der Velde, Wilma Verhaar, Mieke Berkelaar) of stuur een e-mail naar bazaar@woudtsekerk.nl. Leden van de bazaarcommissie zullen daarnaast gericht waar mogelijk leden van de Woudtse kerk benaderen (telefonisch/persoonlijk) om loten te kopen.

30 september 2022

De Rijstuin