Biddag voor Gewas en Arbeid, ds. Barbara Lamain

Biddag voor Gewas en Arbeid, oftewel biddag voor ons eten, ons werk, de maatschappij waar we deel van uitmaken. Kerkdienst met als voorganger ds. Barbara Lamain

Er kunnen 30 bezoekers worden toegelaten. Reserveren kan tot vrijdagavond 20.00 uur via reserveren@woudtsekerk.nl. U krijgt dan zaterdag bericht of er inderdaad een plekje beschikbaar is in de kerk.

Collecte Diaconie: Kerk in Actie

Werelddiaconaat Ghana; beter inkomen voor boerinnen

Veel vrouwen in Noord-Ghana verbouwen maïs, rijst, sojabonen en pinda’s voor eigen gebruik. Tijdens het regenseizoen rapen ze vier maanden sheanoten. De sheaboter die je daarvan kunt maken, is heel gewild in veganistische boter en cosmetica. Een uitgelezen kans voor arme boerinnen in Ghana om hun leven te verbeteren. De Ghanese kerk leert hen de kwaliteit te verbeteren. Dankzij een betere samenwerking en het goed bewaren van de oogst, krijgen ze meer betaald voor hun noten en boter en verbetert hun leven! Met de opbrengst van deze collecte steunt Kerk in Actie Ghanese boerinnen om hun leven te verbeteren. Helpt u mee?

Collecte Kerkrentmeesters: eigen werk

10 maart 2021