info@woudtsekerk.nl
Protestantse Gemeente 't Woudt - Den Hoorn

Dankdag voor Gewas en Arbeid, ds. Barbara Lamain

Juist in een jaar als dit, waarin we uit onszelf niet zo geneigd zijn om dankbaar te zijn, is het zo goed en zo nodig om ons samen te oefenen in dankbaarheid en deze dankbaarheid te brengen bij God. Graag tot ziens in de dienst of in verbondenheid via YouTube en Kerkomroep.

Voorganger is dominee Barbara Lamain.

Collecte Diaconie: Voedselbank Delft

In Nederland leeft meer dan een miljoen mensen onder de armoedegrens. De voedselbanken helpen de armste door ze tijdelijk te voorzien van voedselpakketten. Zij werken samen met bedrijven, instellingen, overheden en particulieren. Zo zorgen ze er samen voor dat armoede wordt bestreden, voedseloverschotten verdwijnen en het milieu minder wordt belast. Bij de Voedselbank werken uitsluitend vrijwilligers. Veel sponsoren steunen het goede doel gratis met raad en daad. Maar desondanks hebben ze veel kosten onder andere voor busjes om eten in te vervoeren en voor gebouwen waarin ze het voedsel opslaan en uitdelen.

Collecte Kerkrentmeesters: Instandhouding eigen kerkdiensten en gebouwen

4 november 2020