Dr. H. Post uit Veenendaal

Collecte Diaconie: St. Schuldhulpmaatje Midden-Delfland

De Stichting Schuldhulpmaatje Midden-Delfland stelt zich tot doel hulp te verlenen aan personen die privé in de financiële schulden zijn geraakt of dreigen te raken en niet zelfstandig uit deze schuldproblematiek kunnen komen. Schuldhulpmaatje is een initiatief van de gezamenlijke landelijke kerken, geïnspireerd op de Bijbelse boodschap. SHM maakt gebruik van vrijwilligers, dit geldt voor zowel de coördinatoren als de schuldhulp maatjes. De schuldhulpmaatjes nemen niet het werk over van professionele hulpverleners, maar bieden persoonlijke ondersteuning door hulp te geven daar waar de hulpvrager niet verder kan of niet goed weet hoe hij of zij moet handelen.

Partners waar SchuldHulpMaatje in deze locatie mee samenwerkt:

Protestantse Gemeente Maasland, Protestantse Gemeente ’t Woudt-Den Hoorn,

Protestantse Gemeente Schipluiden, Parochiele Caritas Instelling Onze lieve vrouwe van Sion.

Wilt u zelf een donatie overmaken? Dat kan op rekeningnummer: NL 56 ABNA 0469 8963 61

Ten name van: Vereniging SchuldHulpMaatje Nederland. Of misschien wilt u zich wel aanmelden als schuldhulpmaatje. Dit kan via de website https://schuldhulpmaatje.nl/locatie/midden-delfland/

Collecte Kerkrentmeesters: eigen werk

17 juli 2022