Ds. A.L. de Kwaadsteniet uit Overberg

Collecte Diaconie: World Servants

World Servants wil mensen enthousiast maken om iets voor een ander te betekenen. Jaarlijks werken zo’n 800 vrijwilligers mee in een ontwikkelingsproject van partnerorganisaties in ontwikkelingslanden. Ze bouwen in Afrika, Azië of Latijns-Amerika mee aan bijvoorbeeld een school of een kliniek. Daardoor verandert niet alleen het leven van de mensen daar, maar ook de jongeren zelf veranderen. Dat noemt World Servants bouwen aan verandering.

Vijf deelnemers van actiegroep ’t Woudt – Den Hoorn steken in 2022 de handen uit de mouwen in Malawi.

Else, Emiel, Esther, Karlijn en Roos hebben kortgeleden gehoord dat de reis doorgaat. Ongetwijfeld heeft u al gehoord over de acties die gehouden worden en heeft u zich opgegeven voor het stamppotten buffet. In het weekend van 2 en 3 april wordt er een lentefietstocht georganiseerd en op zaterdagavond 9 april is er een klaverjasavond in de Rijstuin. U wordt via berichten in Samen en op de app en via de nieuwsbrief op de hoogte gehouden van de acties.

De diaconie beveelt deze collecte van harte bij u aan, want op 1 mei aanstaande moeten de deelnemersbijdragen bij elkaar gespaard zijn. U kunt ook doneren via geef.ws/denhoorn_2022

Collecte Kerkrentmeesters: bestemming PKN missionair werk

27 maart 2022