Ds. A. van Duinen uit Loosdrecht

Liturgie ( Is niet aanwezig)

Online kerkdienst  met als voorganger Ds. A. van Duinen uit Loosdrecht

Het bezoeken van de dienst is niet mogelijk.

Collecte Diaconie: Stichting Mensenkinderen

Mensenkinderen helpt kinderen, gezinnen, gehandicapten en bejaarden in Albanië, Armenië en Moldavië voor wie niemand anders zorgt. Ze werken uitsluitend via kerken en lokale organisaties. De projecten zijn concreet, uitvoerbaar en bieden directe hulp. Mensenkinderen stuurt geen (dure) transporten, ze kopen de goederen in het land zelf. Dat is veel efficiënter en het stimuleert ook de lokale economie. Zo wordt uw gift als het ware dubbel besteed. Ze zetten zich al sinds 2003 in voor materiële en immateriële hulp voor de allerarmsten in Oost-Europa. Daarnaast geven zij voorlichting om groepen en individuen te motiveren zodat deze betrokken raken bij het helpen en dienen van de naaste in nood. Hoewel Mensenkinderen een christelijke organisatie is, verlenen zij hulp ongeacht religie of etnische achtergrond.

Collecte Kerkrentmeesters: Instandhouding eigen kerkdiensten en gebouwen

27 december 2020