Ds. Barbara Lamain

Live luisteren  |  Terugluisteren

In deze dienst nemen we afscheid van onze organist Albert Moerman. Het einde van een tijdperk. We zijn Albert zeer, zeer dankbaar voor alle jaren waarin hij ons begeleid heeft met prachtig orgelspel en ons daarmee voorging in de lofzang aan God. We zullen hem missen!
We lezen Psalm 67 over God die ons zegent, de zegen uit Numeri 6:22-27 en Lukas 24:50-53 over Jezus die de discipelen zegent en dan opgenomen wordt in de hemel. Wat betekent Gods zegen voor ons leven en welk effect heeft het op ons?

Voorganger is dominee Barbara Lamain.

Er is een digitale collecte voor de hieronder genoemde doelen.

Een kerkdienst bezoeken

We willen iedereen uitnodigen te reserveren via reserveren@woudtsekerk.nl. Dit kan iedere week tot vrijdagavond 20.00 uur. Je hoort dan via de mail op zaterdag of er inderdaad een plekje beschikbaar is in de kerk. Heb je geen mail dan mag je bellen met onze koster: 06-21676343. Je hoort dan ook telefonisch of er een plekje beschikbaar is.

Collecte Diaconie: Nederlands Bijbelgenootschap

Van de Bijbel in Gewone Taal tot een nieuwe Bijbelvertaling voor Burkina Faso. En van debijbel.nl tot het Bijbelfestival voor gezinnen. Het Nederlands Bijbelgenootschap brengt de Bijbel dichtbij, al 200 jaar. Samen met leden en donateurs maken ze het mogelijk dat mensen in binnen- en buitenland de Bijbel ontdekken, ervaren en doorgeven. Dat doen ze voor volgende generaties, in andere talen en in nieuwe vormen. Het NBG is er voor iedereen die de Bijbel relevant vindt en er zingeving voor zijn of haar leven aan wil ontlenen

Collecte Kerkrentmeesters: Instandhouding eigen kerkdiensten en gebouwen

30 augustus 2020