Overstapdienst, ds. Barbara Lamain

Een aantal kinderen uit onze gemeente is bezig met de afronding van groep 8 en zal na de zomervakantie naar de middelbare school gaan. Een belangrijke stap! Het betekent ook dat ze afscheid nemen van de Kindernevendienst en MaandagMiddagBijbelClub, en van harte welkom zijn bij Next Level. In de dienst op 4 juli staan we hier op een feestelijke manier bij stil.

Collecte Diaconie: Kerk in Actie

Vakantietas

Maar liefst één op de negen kinderen in Nederland groeit op in armoede. Wanneer in de zomervakantie hun klasgenootjes uitvliegen naar zonnige oorden, blijven zij achter. Samen met plaatselijke kerken wil Kerk in Actie 5.000 kinderen die in armoede opgroeien, verrassen met een vakantietas vol speelplezier. Kerk in Actie zorgt voor een vrolijke tas, lokale kerken vullen deze met leuke  cadeautjes en kortingsbonnen voor bijvoorbeeld een ijsje, het zwembad of een pretpark in de buurt.

Collecte Kerkrentmeesters: eigen werk

4 juli 2021