Ds. Barbara Lamain (Belijdenis)

In deze dienst doen Thijs en Raf belijdenis van hun geloof. Daar zijn we blij mee! Het laat duidelijk zien dat God leeft en dat Hij doorgaat, ook onder ons. Na de dienst is er gelegenheid om koffie te drinken en elkaar te ontmoeten in De Rijstuin.

Collecte Diaconie: 3e Adventszondag

Geef licht aan pleegkinderen in Nederland

In Nederland kunnen door allerlei problemen 45.000 kinderen niet meer thuis wonen. In Jeugddorp De Glind worden 120 kinderen en jongeren opgevangen in een gezinshuis. In De Glind gaat men uit van de helende kracht van het gewone gezinsleven. Een gezinshuis wordt gerund door ouders die er 24 uur per dag en 7 dagen per week zijn. Het biedt kinderen structuur, continuïteit in zorg en veiligheid binnen de omgeving in een bestaand gezin. Daar kunnen ze werken aan hun toekomst! Met de opbrengst wil Kerk in Actie kinderen in Nederland licht op hun pad brengen, op weg naar een goede toekomst.

15 december 2019