Ds. Barbara Lamain (Heilig Avondmaal)

In deze dienst vieren we het Heilig Avondmaal, met de gemeenteleden in de kerk, en ook samen met ieder die thuis met ons verbonden is. We volgen het rooster van Vertel het Maar. We lezen Mattheus 25:1-13: over de wijze en de dwaze meisjes die wachten op de Bruidegom.

Voorganger is dominee Barbara Lamain.

Een kerkdienst bezoeken

We willen iedereen uitnodigen te reserveren via reserveren@woudtsekerk.nl. Dit kan iedere week tot vrijdagavond 20.00 uur. Je hoort dan via de mail op zaterdag of er inderdaad een plekje beschikbaar is in de kerk. Heb je geen mail dan mag je bellen met onze koster: 06-21676343. Je hoort dan ook telefonisch of er een plekje beschikbaar is.

Collecte Diaconie: Streekverband De Tien

Vandaag collecteren we voor Streekverband De Tien. Streekverband De Tien is een initiatief van de diaconieën van de Westlandse kerken. Hiermee worden  zes projecten, die volgens procedure voorgedragen en gekozen zijn door de deelnemende diaconieën, ondersteund. Al het geld gaat volledig naar die projecten. Een van de projecten is: Een van de projecten van Streekverband De Tien is Stichting Hart voor Moldavië. Naast de projecten zomerkampen, naschoolse opvang, shelter, Hart voor een Kind en dagopvang voor ouderen wordt ook het project “Thuiszorg voor ouderen” opgestart. Vanuit de twee dagcentra waar dagelijks ongeveer 15 ouderen bij elkaar komen om te douchen, te wassen, gezamenlijk te eten en gezellige activiteiten doen krijgen tevens 30 ouderen via tafeltje-dekje hun maaltijd thuisbezorgd. De minder valide ouderen (vaak bedlegerig) die dit nodig hebben ontvangen nu met uw hulp ook thuiszorg. Een huiszorgmedewerker verleent huishoudelijke hulp, helpt bij het wassen en persoonlijke verzorging. Indien nodig kan medische hulp worden gewaarschuwd. De thuiszorgmedewerkers vormen het contact met de buitenwereld voor deze vaak eenzame ouderen. Klik hier voor verdere informatie.

Collecte Kerkrentmeesters: Instandhouding eigen kerkdiensten en gebouwen

15 november 2020