Ds. J. Maasland uit Den Haag

Live luisteren  |  Terugluisteren

Deze verkorte dienst wordt uitgezonden vanuit de Woudtse kerk en is via internet te beluisteren én bekijken. Dat zowel live als achteraf. Het bezoeken van de kerkdienst in de Woudtse kerk is helaas niet mogelijk. Bij de diensten is steeds een beperkt aantal mensen aanwezig: de dominee, koster, organist, twee ambtsdragers en iemand voor de technische ondersteuning van beeld en geluid.

Voorganger is dominee J. Maasland uit Den Haag.
Er is een digitale collecte voor onderstaande doelen.

Collecte Diaconie: Mercy Ships

Een varend ziekenhuis. De belangrijkste reden waarom Mercy Ships een ziekenhuisschip gebruikt voor medische hulpverlening is omdat 80 procent van de wereldbevolking op niet meer dan 150 km afstand van een havenstad woont. Een schip is het perfecte middel om het grootste deel van de wereldbevolking te bereiken. Mercy Ships is een christelijk goed doel met een duidelijke missie: in navolging van Jezus hoop en genezing brengen aan de allerarmsten in de wereld, omdat ieder mens kostbaar is. Mercy Ships maakt levensveranderende operaties mogelijk voor mensen in armoede. Met uw gift krijgt iemand met een ernstige aandoening gratis hulp van een ervaren chirurg.

Collecte Kerkrentmeesters: Instandhouding eigen kerkdiensten en gebouwen

26 april 2020