Ds. J. Maasland uit Den Haag (Zendingsdienst)

Collecte Diaconie: Lilianefonds

Van alle kinderen met een handicap, woont 80% in de armste streken van Afrika, Azië en Latijns- Amerika. Dat zijn tenminste 40 miljoen kinderen. Buitengesloten, kansloos en veel vaker dan anderen slachtoffer van verwaarlozing, misbruik en geweld.

Het Liliane Fonds verbetert de levenskwaliteit en toekomstkansen van deze kinderen met een handicap die opgroeien in armoede en verstoken blijven van eerlijke kansen. Samen met lokale partnerorganisaties maken ze hun leef-, speel- en leerwereld toegankelijker en dragen ze bij aan een inclusieve samenleving waarin meedoen ondanks een handicap mogelijk is. U kunt het Lilianefonds steunen via deze collecte of een bedrag overmaken naar rekeningnummer IBAN: NL08 RABO 0303080000.

Collecte Kerkrentmeesters: Eigen werk

27 februari 2022