Ds. L. den Breejen uit Delft

Voor deze dienst is het de bedoeling dat u weer reserveert op de inmiddels bekende manier via reserveren@woudtsekerk.nl. Dat kan tot uiterlijk vrijdagavond 20.00 uur.

Collecte Diaconie: Kerk in Actie Binnenlands Diaconaat

Nederland stabiel thuis voor kinderen

In Nederland zijn ongeveer 45.000 kinderen uithuisgeplaatst. Ze maakten in hun jonge leven al té veel mee. In De Glind, een klein dorpje in het midden van Nederland, vinden ruim 120 uithuisgeplaatste, getraumatiseerde kinderen een veilig thuis in de 28 gezinshuizen die verspreid staan over het verder heel gewone dorp. De Rudolphstichting steunt in het Jeugddorp alle voorzieningen die bijdragen aan het herstel, de ontwikkeling en het welzijn van gezinshuiskinderen.

U kunt dit werk steunen door uw bijdrage over te maken op rekening NL89 ABNA 0457 457 457 t.n.v. Kerk in Actie te Utrecht, o.v.v. ‘De Glind’ of doneer online. Hartelijk dank.

Collecte Kerkrentmeesters: Eigen Werk

12 december 2021