Ds. T. Wegman uit Zeist (Zendingsdienst)

Online kerkdienst met als voorganger Ds. T. Wegman uit Zeist.

Het bezoeken van de dienst is niet mogelijk.

Collecte Diaconie: Kerk in actie; zending Libanon

Voor de kerk in het Midden-Oosten is Libanon een belangrijk land. Er wonen relatief gezien nog veel christenen. Christelijke instellingen in Libanon hebben vaak een regionale functie, zo ook Near East School of Theology (NEST). Dit opleidingsinstituut leidt predikanten op voor landen als Syrië, Armenië, Israël/Palestina en Libanon. Theoloog Wilbert van Saane werkt er namens Kerk in Actie als docent theologie en geeft lessen in systematische theologie en missiologie. Na hun studie keren de kersverse predikanten terug naar huis om hun eigen gemeente te leiden. Zo verspreidt Gods woord zich door heel het Midden-Oosten!

Collecte Kerkrentmeesters: bestemming Missionair werk, voor iedereen een kerk.

28 februari 2021