info@woudtsekerk.nl
Protestantse Gemeente 't Woudt - Den Hoorn

Kinderbeurs “Het kleine P-rijsje”

Om zoveel mogelijk spreiding te hebben van bezoekers, hanteren we bredere openingstijden:

vrijdag 6 november14.30 – 17.00 uur
18.30 – 20.00 uur
zaterdag 7 november09.00 – 12.00 uur

Er worden goede gebruikte kinderspullen (voor de leeftijd tot 10 jaar) aangeboden, zoals winterkleding, schoenen, laarzen, speelgoed, boekjes, spellen, puzzels, fietsjes, meubeltjes, auto- en fietsstoeltjes, kinderwagens, boxen, ledikantjes, en nog meer.

Vanwege Corona zijn er de nodige aanpassingen, zoals:

• Neem kennis van de informatie bij de ingang
  • Maximaal 10 personen kunnen winkelen
  • Kom alleen
  • Gebruik van boodschappenmandjes is verplicht
  • Volg de éénrichtings looproute
  • Betaal per pin, liefst contactloos
  • Is het te druk, wees welkom op een ander moment

Ook kunnen er op deze uren weer goede gebruikte spullen voor kinderen tot 10 jaar worden ingeleverd, en in de gereedstaande auto geplaatst.

De doelen blijven hetzelfde: 25% voor Stichting Kinderen van de Voedselbank, 25% voor Stichting Droom je Thuis in het Westland en 50% voor de kerk, ook voor kinderen bestemd. Voor vragen of suggesties: info@woudtsekerk.nl.

7 november 2020

De Rijstuin