Mw. ds. C. Inkelaar- de Mos uit Oudenbosch

Live luisteren  |  Terugluisteren

Voorganger is dominee C. Inkelaar- de Mos uit Oudenbosch
Er is een digitale collecte voor de hieronder genoemde doelen.

Een kerkdienst bezoeken

We willen iedereen uitnodigen te reserveren via reserveren@woudtsekerk.nl. Dit kan iedere week tot vrijdagavond 20.00 uur. Je hoort dan via de mail op zaterdag of er inderdaad een plekje beschikbaar is in de kerk. Heb je geen mail dan mag je bellen met onze koster: 06-21676343. Je hoort dan ook telefonisch of er een plekje beschikbaar is.

Collecte Diaconie:Kerk in Actie

Rwanda-Kerk als plek van hoop, hulp en verzoening

Zondag 16 augustus collecteren we voor het werk van de Presbyteriaanse kerk in Rwanda. Rwanda is een klein maar dichtbevolkt land in Oost-Afrika met een zeer jonge bevolking. Het land is volop in ontwikkeling. De kerk helpt jongeren en arme gemeenteleden om meer inkomsten te krijgen. Jongeren leren een eigen bedrijf opzetten en worden ook getraind in allerlei leiderschapscursussen, die ze direct kunnen toepassen in hun kerk. Landbouwtrainingen en spaargroepen verbeteren het leven van veel mensen. De wat oudere generatie heeft nog veel last van de genocide die daar in 1994 plaatsvond. In de kerk leren daders en slachtoffers met elkaar praten. Zo is de Rwandese kerk een plek van hoop, hulp en verzoening. Samen zijn we de kerk in actie: in Nederland en in Rwanda. Door uw bijdrage aan deze collecte kan de Rwandese kerk jongeren, armen en getraumatiseerde mensen een steun in de rug geven.

Collecte Kerkrentmeesters: Instandhouding eigen kerkdiensten en gebouwen

16 augustus 2020