info@woudtsekerk.nl
Protestantse Gemeente 't Woudt - Den Hoorn

Mw. ds. Emöke van Bolhuis-Szabó

Live luisteren  |  Terugluisteren

Vanaf deze zondag (7 juni) is het mogelijk om met maximaal 30 mensen aanwezig te zijn in de Woudtse kerk voor de zondagochtenddienst. Wil je in de kerk een dienst meevieren dan moet je van tevoren reserveren. Dat kan door een mailtje te sturen naar reserveren@woudtsekerk.nl. Laat duidelijk weten met hoeveel mensen je komt. Dit kan iedere week tot vrijdagavond 20.00 uur. Je hoort dan zaterdag via de mail of er inderdaad een plekje beschikbaar is in de kerk. Als je geen e-mail gebruikt dan mag je tot vrijdagavond 20.00 uur bellen met onze koster: 06-21676343. Hij geeft het dan aan het reserveringsteam door.

De uitzending via YouTube en Kerkomroep (kerktelefoon) gaan gewoon door. Wanneer je in de kerk aanwezig bent, kun je dus in beeld komen op YouTube aan het begin of eind van de uitzending. Voor de bezoeker aan de kerk geldt: kom alleen als je gezond bent. Wees hierin verantwoordelijk zodat het voor iedereen veilig is om naar de dienst te komen.

Er is een coördinator aan de deur die iedereen vraagt naar de gezondheid. Er wordt een plaats aangewezen in de kerkzaal. 1,5 meter afstand houden blijft gehandhaafd. Het is goed te weten dat in de kerk niet gezongen mag worden door de gemeente. Je mag de liederen wel zachtjes meezeggen of rustig beluisteren.

Hoe alle regels precies worden toegepast staat in een gebruiksplan, gebaseerd op het protocol van de PKN, dat door de kerkenraad moet worden vastgesteld. Het concept van dit plan vindt u hier.

Voorganger is dominee E. van Bolhuis- Szabó uit Hendrik Ido Ambacht.

Er is een digitale collecte voor de hieronder genoemde doelen.

Collecte Diaconie: Operatie Mobilisatie

Operatie Mobilisatie (OM) zet zich wereldwijd in om samen met lokale kerken de Bijbelse boodschap van het Evangelie te verspreiden. Ruim 3100 mensen uit meer dan 100 landen ondernemen dagelijks tal van evangelisatieactiviteiten, van praktisch werk en ontwikkelingshulp tot straatevangelisatie en jongerenwerk. OM’ers trekken er, vaak in internationale teams, voor korte of langere tijd op uit om Jezus Christus bekend te maken. Een bekend voorbeeld is de Logos Hope, het zendings- en boekenschip van OM.

Collecte Kerkrentmeesters: Roosevelthuis

7 juni 2020