info@woudtsekerk.nl
Protestantse Gemeente 't Woudt - Den Hoorn

Mw. ds. M.A. Gouwens-De Gier uit Schoonhoven

Collecte Diaconie: Interkerkelijk Dovenpastoraat

Een kerkdienst bijwonen lijkt de normaalste zaak van de wereld. Maar wat als je niet kunt horen of slechthorend bent?

Het Dovenpastoraat organiseert kerkdiensten voor doven en slechthorenden en worden in onze regio gehouden in de Vierhovenkerk in Delft. Het Dovenpastoraat heeft een eigen website, namelijk www.doofenkerk.nl.

Hierop staan de gecombineerde en dovendiensten.

Tijdens de Coronatijd zijn er veel diensten afgelast. De dove/slechthorende gemeenteleden konden wel een kerkdienst in gebarentaal online volgen via de website.

Het Interkerkelijk Doven Pastoraat wordt gerund door vrijwilligers. Samen proberen zij de dove en horende kerk aan te moedigen en te ondersteunen om meer en meer met elkaar verbonden te raken. De kosten die hierbij worden gemaakt, worden voor het grootste gedeelte gedekt door bijdragen vanuit de kerken die aan het IDP zijn verbonden.

Een donatie is van harte welkom op NL10ABNA0478257910 t.n.v. IC Delfland-Rotterdam.

Collecte Kerkrentmeesters: eigen werk

7 augustus 2022