Oecumenische dienst

Oecumenische Vredesdienst. Op zaterdagavond 26 september om 19.00 uur en zondagmorgen 27 september om 10.00 uur zullen er 2 Oec. Vredesdiensten gehouden worden in de R.K. kerk in Den Hoorn. Dit doen we gespreid om zoveel mogelijk mensen de gelegenheid te geven de dienst mee te maken. We zijn gebonden aan regels, maar als beide geloofsgemeenschappen verbonden door ons geloof in Christus. Wij mogen dit samen in vrede vieren in het besef dat dit niet vanzelfsprekend is. Voorgangers in beide diensten zullen zijn: Diaken Melchior Kerklaan en Dominee Barbara Lamain Muzikale medewerking: Sonja Nowee met een aangepast koor van 9 personen. In de ze dienst mag er niet door de gemeente gezongen worden. Er zal voor het eerst weer kinderwoord/neven-dienst zijn. Daar zijn we heel blij om. Kinderoppas is er helaas (nog) niet. Het landelijke thema is dit jaar Vrede Verbindt Verschil.

Aanmelden is nodig en verplicht, en kan gedaan worden voor één van deze diensten via de voor de Woudtse kerk bekende manieren: reserveren@woudtsekerk.nl of onze koster bellen: 06-21676343 Bij de reservering vermelden: Oec. Vredesdienst en za-avond of zo-morgen. Van tevoren wordt via de mail of telefoon bekend gemaakt of er plaats is. Hartelijk uitgenodigd door de Oecumenische stuurgroep.

Collecte Diaconie: Onkosten oecumenische dienst

Collecte Kerkrentmeesters:  Oecumene