Startzondag, ds. Barbara Lamain

In deze dienst vieren we met elkaar de Startzondag. Het thema is: Van U is de toekomst. We staan stil bij het Onze Vader en dan vooral de zin ‘Laat Uw Koninkrijk komen’. Christen zijn betekent gericht zijn op de toekomst. Dat is in de eerste plaats de toekomst die God geeft, waar Christus borg voor staat. Daarom kunnen we hier en nu hoopvol en vreugdevol leven. Daar staan we bij stil en dat vieren we samen, aan het begin van dit nieuwe seizoen.

Na afloop van de dienst willen we graag met elkaar koffiedrinken en lunchen, buiten naast de kerk. Neem een eigen lunchpakket mee. Wil je lekker zitten? Neem dan ook een eigen stoeltje mee. Voor de dienst moet u reserveren, voor de koffie en lunch niet want dat is buiten. Wanneer u thuis de dienst online meeviert kom dan na afloop gezellig even langs. Het is zo fijn elkaar weer ‘in het echt’ te zien!

12 september 2021