Afscheid pastor Jan Lamberts en verwelkoming opvolger Melchior Kerklaan

·

Na vele jaren de parochies van Delft en Midden-Delfland te hebben gediend gaat pastor Jan Lamberts ons verlaten. Per 1 september werkt hij in de Bollenstreek-Zuid: Noordwijk, Noordwijkerhout, Sassenheim, Voorhout en Warmond. We zijn dankbaar voor alle jaren waarin we vanuit onze gemeente mochten samenwerken met Jan – vooral in de context van de oecumenische samenwerking. We hebben hem leren kennen als een warme, open man die zeer toegankelijk is voor de mensen van de parochie en ook voor ons. Hij droeg de oecumenische samenwerking een warm hart toe. We zullen hem missen en wensen hem Gods zegen bij zijn werkzaamheden in de Bollenstreek-Zuid. Als nieuwe pastor verwelkomen wij kandidaat-diaken Melchior Kerklaan uit Nootdorp. We zien uit naar de samenwerking met hem en verwelkomen hem in Den Hoorn.

In de viering van 15 september zal de parochie afscheid nemen van pastor Lamberts en zal zij kandidaat-diaken Kerklaan verwelkomen. De viering vindt plaats in de H.H. Antonius en Cornelius in Den Hoorn en begint om 11.00 uur. U bent van harte uitgenodigd om deze viering mee te beleven.