Barbara Lamain wordt onze nieuwe dominee!

·

Afgelopen donderdag is een delegatie van de kerkenraad samen met de voorzitter van de beroepingscommissie afgereisd naar Utrecht om de beroepsbrief persoonlijk te overhandigen aan Barbara Lamain. Het was een fijne, hartverwarmende ontmoeting. Al de volgende dag ontvingen we van Barbara de schriftelijke bevestiging dat zij het beroep naar onze gemeente heeft aangenomen. We zijn daar ontzettend blij mee en heel dankbaar voor!

Barbara liet weten het beroep met grote vreugde aan te nemen. Ze is dankbaar voor de contacten tot nu toe en de hartelijkheid waarmee ze wordt verwelkomd. Ze schrijft dat God haar de weg wijst naar ’t Woudt – Den Hoorn doordat hij spreekt via het ‘kompas van de duurzame vreugde’.

Waarschijnlijk zal de intrededienst op zondagmiddag 23 september plaatsvinden in de Woudtse Kerk. Alle voorbereidingen hiervoor kunnen in gang worden gezet én natuurlijk zullen we ook de noodzakelijke aanpassingen aan de pastorie in gang zetten. We kijken samen met Barbara uit naar haar komst!