Bezichtigen historisch kerkje ’t Woudt

·

Tijdens de zomermaanden is het historische kerkje van ’t Woudt regelmatig op zaterdagen open voor bezichtiging. Deze kerk dateert uit 1277 en heeft een rijke geschiedenis. Het is leuk om een fietstochtje of wandeling naar dit kerkdorp te maken en de kerk te bezichtigen. De aanwezige vrijwilligers willen u graag rondleiden in de kerk. De eerste openstelling is op zaterdag 5 mei van 13.00 tot 16.00 uur.

Bij trouw- en rouwdiensten is de kerk niet open voor publiek. Ook bij zomeravondconcerten is er geen openstelling, vanwege de voorbereidingen van de musici. Houd de actuele data en tijden in de gaten.

Kerkdiensten

De kerk wordt iedere zondag gebruikt voor de Eredienst van de Protestantse gemeente ’t Woudt- Den Hoorn. U bent natuurlijk van harte uitgenodigd een kerkdienst mee te maken.