Kinderbeurs “Het kleine P-rijsje”

·

De totale opbrengst voor 2018 komt neer op een netto bedrag van € 8.968,50. Dit is verdeeld naar:

• Stichting Het Vergeten Kind (€ 3.000,-)
  • Stichting Kinderen van de Voedselbank (€ 1.111,70)
  • Woord en Daad, voor hulp aan kindslaven in Haïti (€ 655,10)
  • Sponsoring werkreis naar Bangladesh met World Servants (€ 90)
  • Onze kerk (€ 4.111,70)

We zijn dankbaar voor dit resultaat, voor alle medewerking en bijdragen. We beginnen weer met enthousiasme in het nieuwe jaar. De opbrengst van 2019 is voor Stichting Kinderen van de Voedselbank, Stichting Droom je Thuis, eventueel overige doelen en de helft is bestemd voor de kerk.

De Kinderbeurs vindt elke eerste zaterdag van de maand plaats, van 10 tot 13 uur in De Rijstuin.

Er zijn mooie gebruikte spullen te koop voor kinderen tot 10 jaar, zoals boekjes, spellen, puzzels, kleding, fietsjes, meubeltjes, auto- en fietsstoeltjes, ledikantjes, een kinderwagen, box, wieg, etc.

Inleveren van nog goed te gebruiken spullen kan ook op dezelfde dag. U mag natuurlijk ook alleen komen voor gezellig contact aan de koffietafel!

Mail met vragen of suggesties naar info@woudtsekerk.nl.