info@woudtsekerk.nl
Protestantse Gemeente 't Woudt - Den Hoorn

Kinderbeurs op 3 maart

Elke eerste zaterdag van de maand, nu weer op 3 maart, van 10.00 tot 13.00 uur is De Rijstuin omgetoverd tot Kinderbeurs “Het kleine P-rijsje”.

Tijdens verkoopdagen kunt u spullen inleveren van 8.00 tot 13.00 uur in De Rijstuin. Mocht u niet in de gelegenheid zijn om de spullen te komen brengen, neem dan contact met ons op.

Op de kinderbeurs vindt u goede gebruikte kinderspullen (0 tot 10 jaar), zoals kleding, speelgoed en meubels. De opbrengst gaat voor 50% naar Stichting Het Vergeten Kind die het voor ieder kind mogelijk wil maken een gewone verjaardag te vieren. De rest van de opbrengst is voor activiteiten van de kerk, ook gericht op kinderen.

En zet alvast in je agenda: op vrijdag 6 april van 19.00 tot 21.00 uur en zaterdag 7 april van 9.30 tot 12.00 uur is er een grote voorjaarsverkoop! De nieuwe zomerkleding die de afgelopen tijd is binnengebracht wordt dan aangeboden.