Midden-Delfland dagen

·

Zaterdag 16 en zondag 17 juni worden de jaarlijkse Midden-Delfland dagen gehouden. Het thema is “Midden-Delfland, daar zit muziek in!”.

Op zaterdag is er tijdens de openstelling van de Woudtse kerk een uitgebreide koffietafel. Mensen worden uitgenodigd om een kopje koffie te drinken, iets lekkers te eten en een praatje te maken.  Tussen 11.00 en 12.00  uur speelt Hester Verhoeff viool en Karel Sleurink piano. Rond 13.00 uur speelt Peter Verhoeks op het orgel.

Op zondag staat tijdens de ochtenddienst om 10.00 uur in ’t Woudt de deur van de kerk open, zodat voorbijgangers iets meekrijgen van de dienst en eventueel binnen kunnen komen om (een deel van) de dienst mee te maken. Er doet een Kindergelegenheidskoor mee aan de dienst, Albert Moerman speelt orgel en Hester Verhoeff viool.
Na de dienst, om 12.00 uur, verzorgt het Blokfluitensemble uit Den Hoorn een optreden.