info@woudtsekerk.nl
Protestantse Gemeente 't Woudt - Den Hoorn

NIEUW: onze eigen betaalsite

Giften voor de solidariteitskas, eindejaarscollecte en Actie Kerkbalans kunt u vanaf nu op onze veilige betaalsite via iDEAL overmaken. Voor de Actie Kerkbalans kunt u ook digitaal uw toezegging doen. Meer hierover vindt u in de brief bij de Actie Kerkbalans.

Daarnaast kunt u via de betaalsite collectemunten bestellen. Na betaling via iDeal ontvangt u een digitale factuur. Vervolgens kunt u een afspraak maken om de munten af te halen.

Voordat u een bijdrage of bestelling van collectemunten kunt doen, dient u eenmalig een account aan te maken via de betaalsite. Hiervoor navigeert u op de betaalsite naar “Mijn account”. Vervolgens heeft u uw registratienummer nodig, dat u vindt op de toezeggingsbrief van de Actie Kerkbalans of kunt opvragen via administratie@woudtsekerk.nl, met vermelding van uw naam en adres.

Incidentele giften kunt u overmaken zonder account.

De link naar de betaalsite staat rechtsboven in het menu.