Oecumenische bezinningswandelingen

·

De Rooms-Katholieke parochie in Den Hoorn nodigt ons uit om mee te doen aan de wandelingen in de lijdenstijd. We komen samen om 9.00 uur in De Eenhoorn, naast de Rooms-Katholieke kerk. Na een korte inleiding gaan we op pad. Na afloop is er koffie en thee.
Ds. Emöke van Bolhuis-Szabó heeft toegezegd om ook enkele keren de inleiding te verzorgen. Die keren zullen in De Rijstuin eindigen.

De wandelingen vinden plaats op:

donderdag 15 februari
maandag 19 februari
donderdag 22 februari   –  inleiding door dominee Emöke en eindigend in De Rijstuin
maandag 26 februari
donderdag 1 maart
woensdag 7 maart
zaterdag 10 maart
zaterdag 17 maart
dinsdag 20 maart   –  inleiding door dominee Emöke en eindigend in De Rijstuin
vrijdag 23 maart
dindsdag 27 maart
vrijdag 30 maart   –  Goede Vrijdag

Voor het eerst zijn we ook uitgenodigd voor de gebedsbijeenkomsten, elke donderdagavond om 19.00 uur in de kapel achter De Eenhoorn. Deze bijeenkomsten duren ongeveer een half uur en hebben als thema ‘Onvoorwaardelijke liefde’ – de liefde die God voor ons heeft opgevat.

Zo kunnen we de lijdenstijd nog bewuster beleven.