info@woudtsekerk.nl
Protestantse Gemeente 't Woudt - Den Hoorn

Oliebollenactie

Dit jaar organiseren we een oliebollenactie waarvan de opbrengst geheel ten goede komt aan de vernieuwing van de keuken in De Rijstuin.
De voorbereidingen voor deze actie zijn al in volle gang. Het is niet zo dat we al oliebollen en appelflappen aan het bakken zijn, want dat laten we aan Bakker Holtkamp over.

We weten al dat u dezelfde prijs betaalt voor een zak met 10 oliebollen of 4 appelbeignets als bij de bakker in de winkel! Dat betekent 4 appelbeignets voor € 8,20 en 10 oliebollen voor € 10,00. Per stuk kosten de oliebollen € 1,10.

Ook weten we al dat u de oliebollen kunt afhalen in De Rijstuin op 31 december van 9:30 tot 11:30 uur in De Rijstuin. U kunt uw bestelling ook voor € 2,50 thuis laten bezorgen.
Indien u alvast uw bestelling wilt plaatsen, dan kunt u mailen naar bazaar@woudtsekerk.nl.