info@woudtsekerk.nl
Protestantse Gemeente 't Woudt - Den Hoorn

Zomeravondconcerten ‘t Woudt 2019

In 2019 kunt u weer genieten van een prachtige serie Zomeravondconcerten in de kerk van ‘t Woudt. Geweldige ensembles van internationaal topniveau geven een concert in het oude kerkje van ‘t Woudt. De muziek wordt op authentieke instrumenten uitgevoerd. De programma’s passen bij de ontstaansgeschiedenis van ‘t Woudt.

De bijzondere locatie, ensembles, muziek, fantastische akoestiek plus een drankje voor of na het concert maken de concerten in ‘t Woudt tot een bijzondere belevenis.

Reserveren is mogelijk via www.concertentwoudt.nl of via info@concertentwoudt.nl. Gereserveerde kaarten kunnen vanaf 19.00 uur op de avond van het concert opgehaald en betaald worden in de hal van de kerk. De toegangsprijs is € 18,50 inclusief een drankje voor of na het concert in het nabijgelegen koffiehuis ‘De Hooiberg’.

Geen activiteit gevonden.