Dankdag voor Gewas en Arbeid (+ gemeenteavond)

Deze woensdag is het Dankdag. We komen samen om God te danken voor gewas en arbeid. Oftewel: we danken God, onze Schepper, voor het leven dat Hij ons geeft, voor deze aarde, voor ons werk, ons levensonderhoud en de maatschappij waarin we leven.

In deze dienst verwelkomen we ook het Woudtse kerkkoor dat enkele liederen ten gehore zal brengen.

Aansluitend aan deze dienst wordt, zoals u gewend bent, een gemeenteavond georganiseerd. Aanvang rond 20.45 tot uiterlijk 22.00. Iedereen is van harte uitgenodigd! Tijdens de gemeenteavond krijgt u een toelichting op de gedachten ten aanzien van het nieuwe beleidsplan. Dat gaat onder andere over de interne organisatie van het kerkbestuur. Daarnaast krijgt u een inkijkje in de begroting voor 2020 en is er ruimte om met elkaar in gesprek te gaan.

Collecte Diaconie: Voedselbank Delft

In Nederland leeft meer dan een miljoen mensen onder de armoedegrens. De voedselbanken helpen de armsten door ze tijdelijk te voorzien van voedselpakketten. Zij werken samen met bedrijven, instellingen, overheden en particulieren. Zo zorgen ze er samen voor dat armoede wordt bestreden, voedseloverschotten verdwijnen en het milieu minder wordt belast. Bij de Voedselbank werken uitsluitend vrijwilligers. Veel sponsoren steunen het goede doel gratis met raad en daad. Desondanks hebben ze veel kosten, onder andere voor busjes om eten in te vervoeren en voor gebouwen waarin ze het voedsel opslaan en uitdelen.

6 november 2019

De Rijstuin