Kerstconcert Vrienden van de Woudtse kerk

De Vrienden van de Woudtse kerk organiseren een Kerstconcert in samenwerking met het Comité Concerten ’t Woudt, bekend van de Zomeravondconcerten. De uitvoerenden Anjo van Hemert (alt), Hester Verhoeff (viool) en Albert Moerman (orgel) brengen ons in Kerstsfeer met werken van Johan Sebastian Bach, Georg Philipp Telemann, Peter Cornelius en Arcangelo Corelli. Daarnaast zal een aantal Oud Hollandse kerstliederen ten gehore worden gebracht.

Wij nodigen u van harte uit de start van het Kerstseizoen met ons mee te beleven tijdens dit feestelijke concert. Na afloop is er tijd om de artiesten en de vrienden van de Woudtse Kerk te ontmoeten onder het genot van een drankje in de Hooiberg.

Entrée € 17,50, inclusief consumptie na afloop in de Hooiberg. Voor vrienden bedraagt de entreeprijs € 15,-.
Kaarten reserveren en meer informatie: www.vriendenwoudtsekerk.nl.

13 december 2019