Open Monumentendag: inloopconcerten in de Woudtse kerk

·

De Vrienden van de Woudtse kerk organiseren op 11 en 12 september een speciaal programma met beeldende kunst en muziek. Belangrijkste doel is om velen kennis te laten maken met dit bijzondere kerkje en meer steun te krijgen voor het onderhoud van dit monument. Tijdens dit bijzonder monumentenweekend is er werk te zien van beeldend kunstenaar Dirk Den Hoed en zijn er op zaterdag- en zondagmiddag kleine inloopconcerten van rond 20 minuten te beluisteren. De toegang is gratis, de deelnemers wordt gevraagd om een vrijwillige bijdrage te geven voor het onderhoud van de kerk.

Zaterdag 11 september
11.00 uur Opening bijzondere tentoonstelling werken Dirk den Hoed, beeldend kunstenaar uit ’t Woudt.
11.15 uur orgelspel
13.00 uur Marloes Arkesteijn zingt en speelt (eigen) liederen
14.00 uur Maxima’s ‘Light’, twee leden van de Maxima’s zingen en spelen eigen werk
15.00 uur Trio Pundabas uit Maassluis (altviool, cello en contrabas) speelt klassieke muziek