Start kaartverkoop Zomeravondconcerten ’t Woudt 2023

·

Vanaf 1 maart start de kaartverkoop voor de Zomeravondconcerten in de kerk van ’t Woudt seizoen 2023. Informatie over de kaartverkoop, de programma’s en achtergrondinformatie treft u op www.concertentwoudt.nl. Wij bieden u dit jaar een bijzonder afwisselende en kleurrijke serie ‘Zomeravondconcerten in de kerk van ’t Woudt’ aan. Ensembleconcerten en soloconcerten wisselen elkaar af. Aan alle concerten werken nationale en internationale topmusici mee. De muziek wordt uitgevoerd op authentieke instrumenten. De locatie, de ensembles, de musici, de muziek en de fantastische akoestiek van de kerk staan borg voor prachtige avonden. Een drankje in koffiehuis ‘De Hooiberg’ maakt uw verblijf in ’t Woudt, een parel in het landschap, compleet. Wij heten u van harte welkom en wensen u veel luisterplezier.

PROGRAMMA

1. Zomeravondconcert zaterdag 20 mei door Camerata Trajectina: Klaartje van Veldhoven sopraan, Nico van der Meel tenor, Berend Eijkhout bariton, Lidewij van der Voort viool, Cassandra Luckhardt cello, Constance Allanic harp, Petra Somlai fortepiano, Renee Vulto research en toelichting – programma ‘Revolutie’.
  2. Zomeravondconcert zaterdag 24 juni door meesterpianiste Petra Somlai op fortepiano – programma ‘Franz Schubert’.
  3. Zomeravondconcert zaterdag 15 juli door Ensemble ‘Prisma’ bestaande uit: Elisabeth Champollion blokfluit, Franciska Hajdu viool, Robert Smith viola da gamba, Alon Sariel luit – programma ‘De seizoenen’.
  4. Zomeravondconcert zaterdag 12 augustus door meestergitarist Izhar Elias gitaar – programma ‘Gitaar door de eeuwen heen gespeeld op 5 bijzondere gitaren’
  5. Het slotconcert zaterdag 2 september door: Ensemble Cordevento: Erik Bosgraaf blokfluit, Izhar Elias barokgitaar, Alessandro Pianu klavecimbel – programma ‘La Monarcha – Muziek uit de Spaanse gebieden’.

Comité Concerten ’t Woudt