Dr. A. Gooijer uit Berkel en Rodenrijs

Collecte Diaconie

IJM: International Justice Mission

International Justice Mission Nederland (IJM Nederland) is een internationale mensenrechtenorganisatie met een unieke individuele benadering, die samen met (lokale) advocaten, onderzoekers en nazorg professionals, gerechtigheid zoekt voor de slachtoffers van slavernij, seksuele uitbuiting en andere vormen van gewelddadige onderdrukking.

IJM beschermt de armsten in bijna twintig gemeenschappen in Afrika, Latijns-Amerika, Zuid-Azië en Zuidoost-Azië tegen geweld. Dit doen ze door slachtoffers te bevrijden, hen een veilige en hoopvolle toekomst te bieden, daders voor de rechter te brengen en lokale politie en justitie te helpen om effectief onrecht te bestrijden. Geef hoop. Breng vrijheid. Uw gift verandert levens.

Collecte Kerkrentmeesters: Eigen Werk

31 oktober 2021