Doopdienst, ds. Barbara Lamain

Live luisteren | Terugluisteren

In deze dienst zal de Heilige Doop worden bediend aan Joep Benjamin. Voorganger is onze eigen predikant, dominee Barbara Lamain.

Collecte Diaconie: Kerk in Actie

Wereldwijd-verlangen naar vrede

De Protestantse Kerk steunt via Kerk in Actie en PAX vredesinitiatieven in Nederland en wereldwijd. Zoals in Nigeria, waar Kerk in Actie het werk van de Nigeriaanse kerken steunt om slachtoffers van het geweld te helpen hun trauma’s te verwerken. Christenen en moslims verbeteren samen hun situatie en zijn bondgenoten in hun strijd tegen armoede en terrorisme. In Nederland is er steun voor SKIN, de organisatie van migranten- en internationale kerken, om elkaar als christenen te ontmoeten en van elkaar te leren. PAX steunt in Irak een organisatie die vecht tegen seksueel en gender-gerelateerd geweld tegen vrouwen. Met uw bijdrage steunt u het vredeswerk van de Protestantse Kerk. Geef aan de collecte of maak een bijdrage over op NL10 ABNA 0444 444 777 t.n.v. Protestantse Kerk o.v.v. collecte Vredeswerk.

Collecte Kerkrentmeesters: Instandhouding eigen kerkdiensten en gebouwen

20 september 2020