Ds. Barbara Lamain (wisseling ambtsdragers)

Kerkdienst met als voorganger ds. Barbara Lamain.

In deze dienst is er wisseling van ambtsdragers en lezen we Johannes 15: 1-8, over Jezus die zegt: Ik ben de ware Wijnstok.

Er kunnen 30 bezoekers worden toegelaten. Reserveren kan tot vrijdagavond 20.00 uur via reserveren@woudtsekerk.nl. U krijgt dan zaterdag bericht of er inderdaad een plekje beschikbaar is in de kerk.

Collecte Diaconie: Kerk in Actie

Werelddiaconaat Indonesië; Beter inkomen Javaanse boeren

Op het Indonesische eiland Java wonen veel boerengezinnen die nauwelijks kunnen rondkomen. Met steun van Kerk in Actie helpt de kerk boeren en boerinnen om een coöperatie op te zetten waardoor ze minder afhankelijk zijn van tussenhandelaren en een hogere prijs voor hun producten krijgen. Met het verdiende geld kunnen ze vervolgens weer betere landbouwmaterialen kopen. De organisatie leert hen ook hoe je met zo weinig mogelijk chemicaliën en met biogasinstallaties goede landbouw bedrijft.

Collecte Kerkrentmeesters: eigen werk

21 maart 2021