Ds. D. Verboom uit Leiden

Kerkdienst op de derde Advent met als voorganger Ds. D. Verboom uit Leiden

Reserveren
Voor deze dienst moet u zich aanmelden. Dat kan voor vrijdag 20.00 uur via reserveren@woudtsekerk.nl.

Collecte Diaconie: 3e Adventszondag  Chris en Voorkom!

Chris en Voorkom! inspireert en stimuleert kinderen, tieners en hun opvoeders tot het maken van gezonde en verantwoorde keuzes. Met ‘Chris’ bieden zij kinderen en jongeren een luisterend oor via chat en Connect (e-coaching). Daarnaast bieden zij op maat trainingen, voorlichtingen en coaching, bijvoorbeeld over groepsdruk of het aanpakken van pestgedrag. ‘Chris’ is er voor bemoediging van en advies aan jonge mensen en voor hun opvoeders, jeugdwerkers en professionals. Ook bieden zij middels Connect een luisterend oor aan opvoeders die anoniem contact willen met een coach over zorgen / problemen binnen de opvoeding. Met ‘Voorkom!’ willen zij kinderen en tieners voorlichten over middelengebruik. Dit doen zij door het verzorgen van preventielessen die voornamelijk op scholen worden gegeven. Deze preventielessen gaan onder meer over de thema’s alcohol, drugs, roken en internet. Met ‘Voorkom!’ willen zij leerlingen leren om zelf gezonde keuzes te maken.

Collecte Kerkrentmeesters: Instandhouding eigen kerkdiensten en gebouwen

13 december 2020